Woensdag zijn we met de auto naar Maurice National Park gegaan, waar we bij een aantal plekken hebben gestopt en wandelingen hebben gemaakt. In Maurice NP zijn veel meren te vinden en de meeste wandelingen brachten ons dan ook naar een meer. Het was die dag nog warmer, zo’n 32 graden, dus de meeste wandelingen waren niet al te lang, maar uiteindelijk hebben we alles bij elkaar toch meer dan 10 kilometer gelopen.

In de avond hebben we gebarbecued, wat uiteraard super lekker was. Daarna hebben we nog een film gekeken en was de dag wel weer voorbij.
Op donderdag hebben we een dagje wat rustiger gedaan. We zijn vooral rond het huisje gebleven, maar terwijl Mark en Rob boodschappen zijn gaan doen, zijn Loes en ik gaan kajakken op het meer. Er hing regen in de lucht maar gelukkig waren er bij ons maar een paar druppeltjes gevallen. Het kajakken zelf ging overigens best goed.

Vandaag moesten we zo’n 4,5 uur rijden naar de volgende slaapplek. Ons plan was om onderweg bij een ander park te stoppen en een wandeling te maken, maar het is al sinds twaalf uur vanmiddag aan het regenen. En dan niet een beetje maar het giet er echt uit. Dus uiteindelijk zijn we alleen boodschappen gaan doen en toen naar het huisje gegaan, waar we net een spelletje hebben gedaan en hebben gegeten. Het park staat nu op de planning voor morgen. Dit huisje is trouwens weer aan een meer, maar deze keer nog dichterbij, waardoor we een prachtig uitzicht hebben op het meer.
